Det går nedåt / Bara vara Jag

Nu hoppas jag att det skall vända, det måste vända. Men idag är en sådan dag, då jag inte har något planerat. Den kommer gå åt till att gå ut med hunden samt att sova. Det brukar vara så i alla fall. Sovrummet blev städat igår, så jag känner ingen press på mig om att jag måste göra saker och ting. Kanske fixa disken, skulle vara trevligt. Men annars.. Sova tycker jag låter som en bra idé. Vad annars finns det att göra? Virka, måla, javisst, men motivationen till att fixa med det finns inte. inte koncentrationen för den delen heller.. en uppgiven dag är vad det är.

Ser till och med att jag slarvat med att använda stor bokstav i början av meningar, inte likt mig. Jag bara undrar hur länge det dröjer innan jag hamnar på psyk igen, innan jag blir inlagd, för jag känner att det kommer sig smygandes. Inte så mycket det prepsykotiska, utan mer att ångesten blir för ohanterbar, att jag inte vet vad jag skall göra av den.. Och det finns alltid folk som vet hur de skall lyckas få den att öka ännu mer.. Även om de inte gör det med flit.

Några tankar? *nyfiken*

