Varannan dag / Bara vara Jag

Varannan dag kan jag klara av att göra saker, dagen efter blir till att spendera i soffan, sovandes. Det märks att jag gjorde saker igår, att jag inte bra satt still. Det resulterade i att jag sov som en stock här under dagen. Jag vaknade halv tre, och hade då 26 missade samtal från dotra som försökt få tag på mig. Inte så lyckat, då känner en sig inte som en bra mamma. Som tur var, så var det inget viktigt.
Måste komma på att höja volymen när jag lägger mig ner för att sova

Har i alla fall varit ute med hunden nu, trots att hon egentligen helst ville ligga i gräset och mysa. men inte när jag är med inte!! Ett litet tag, men jag låter henne inte ligga där i evigheter inte.

Och jag som hade tänkt göra ostpaj till middag idag. tyvärr tog vi slut på osten igår, och vi har inte speciellt mycket mjölk och vi har ingen skinka.. Känns som att jag måste ta mig och handla, om inte sambon kan göra det när han slutat jobba.. Vi får se hur vi gör. Skall försöka få tag på honom och se vad han tycker. Skall jag handla, så blir det på den dyra affären, antagligen, om jag inte tar mig ner till centrum och möter upp sambon där.. Ja.. uppskrivna tankar i den ord de kom. Inte så intressant för er, men ett sätt för mig att kanalisera mina tankar. Förlåt. Men det är min blogg och allt jag skriver är inte intressant.

 

Några tankar? *nyfiken*

