Helgen hemma / Bara vara Jag

Helgen spenderas hemma, lika så kvällar och nätter, känns väldigt bra att ha det så. Men det känns att jag inte är helt frisk, att jag inte har samma ork eller kraft att göra saker och ting. Behöver vila på dagarna för att ens klara av att göra saker. Och barnens diskussioner går mig på nerverna, även om det är diskussioner som inte ens handla om mig.

Men idag är det söndag, sedan blir det måndag igen, och då blir det tillbaka till sjukhuset. Känns bra att ha det som hållpunkt. jag vet att vila kommer.

Några tankar? *nyfiken*

