Några dagar som gått / Bara vara Jag

Och jag är fortfarande kvar på samma plats med samma premisser.  Får gå ut fyra gånger om dagen, och då en timme i taget. Skall försöka få det ändrat till en TG5, som gör att jag får gå ut varje timme som går, mot att jag kommer och visar upp mig emellan. Blir så mycket enklare då.

De håller på att trappa ner mediciner på mig, och jag vet inte riktigt varför. Igår fick jag till och med ta en spruta i skinkan för att jag hade så mycket ångest. Det var inte Stesolid, utan mer som Lergigan fast i injektionsform. Kommer inte ihåg vad det hette.

Dagarna går sakta och jag ritar och har mig. idag är första dagen som jag har med mig datorn, så passa på att fråga saker och ting om ni har något ni vill veta. För jag har inte mycket annat att göra..

 

3 reaktioner på ”Några dagar som gått / Bara vara Jag

Några tankar? *nyfiken*

