Söndag och schema / Bara vara Jag

Egentligen ser alla dagar ungefär lika dana ut för mig. Beroende på om barnen är hemma eller inte. Har dock fått hjälp av ena boendestödjaren att göra ett schema för hur jag skall lägga upp mina dagar. Speciellt de dagar då sambon inte är hemma. Jag hoppas det kommer hjälpa. Att jag kommer göra det som står.

Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag
Hunden Hunden Hunden Hunden Hunden
Träna Städa Toa Träna Städa Toa Träna
Dusch Vattna blommor Boendestöd Vattna blommor Boendestöd
Egentid Egentid Dusch Egentid Dusch
Lunch Lunch Lunch Lunch Lunch
Hunden Hunden Hunden Hunden Hunden
Vardagsrummet Vardagsrummet Vardagsrummet Vardagsrummet Vardagsrummet
Matplanering i soffan Matplanering i soffan Matplanering i soffan Matplanering i soffan Matplanering i soffan

 

Så här kommer mitt schema att se ut. Jag hopas jag kommer klara det. Jag skall klara det.

egentligen ville jag ha mer inskrivet, fler saker att göra, mer grundligt planerat. Men Bs sa nej. Det är bättre att börja med lite, för att det inte skall bli för mycket krav. Och jag vet ju att det är så. Jag kan det där. Men samtidigt vill jag känna att jag gör någonting. Att jag bidrar. Men hon har rätt. Det vet jag. Det tillhör ju mitt förra jobb att kunna sådant. Där emot är det svårt när det gäller att tillämpa det på sig själv.

Så, vi börjar med endast dessa saker. Dagarna kommer se ungefär lika ut. Och det kommer finnas tid att varva ner mellan de olika sakerna eftersom att jag inte har några tider satta. Bara att det skall vara klart när sambon kommer hem från jobbet. Och, jag skall försöka att inte sova på dagen. Det sabbar för mycket nu

Några tankar? *nyfiken*

