Jag är världens sämsta människa! Konstaterat och klart / Bara vara Jag

Fan också!
Hur jävla dålig får en vara! Hur har jag kunnat missa det! Och så sitter jag där och borstar hunden.. Hon är helt jävla röd i huden, ser ut som att håren ryckts loss eller något. Fan! Jag orkar inte. Inte nu. Jag klarar det inte. Jag vet inte hur jag skall klara detta. Hon verkar inte ha ont, men ändå. Klagade ingenting när jag borstade. Jag går under.

Jag känner mig så jävla DÅLIG! Sämsta människan i historian. Dessutom är jag livrädd för veterinären, Jag kan inte gå dit, speciellt inte själv. Där får en ännu mer höra hur dålig människa en är som missat en sådan sak, som inte sett det tidigare, som inte… Ja… Allt. Och vad kostar inte det att gå dit? Massor.. Jag kan inte trolla med knäna.. Jag vet inte hur jag skall lösa detta.. Just nu vill jag bara sova. Önska att allt försvinner.

Hur jävla dum får en va!
Jag hatar mig själv..
Varför alla dessa djur…
Sitter i soffan och gråter..
Jag orkar inte…
Klarar inte..
Vill stänga in mig..
Inte prata med någon..
Jag kommer bli så jävla dumförklarad,  höra hur dålig jag är, att jag inte kan ta hand om djur, att allt är mitt fel, att jag inte skall ha djur, att jag…

Några tankar? *nyfiken*

