Kattpiss / Bara vara Jag

Vart jag än sätter mig i vardagsrummet, känner jag att det luktar kattpiss, men jag kan inte hitta någon källa. Vet också vilken katt det är, som föredrar att kissa i påsar och på papper istället för i kattlådan. Spelar ingen roll hur mycket vi håller rent, hon är där i alla fall. Det kommer som små pustar och sätter sig i huvudet likt en tung dimma. Som tur är skall jag tvätta i eftermiddag, kanske får bort lite av lukten, var det nu är det kommer ifrån.

Någon som har några tips på hur en kan få bort/förbättra beteendet? Hon är kastrerad..

Några tankar? *nyfiken*

