Muskler som förtvinar / Bara vara Jag

Jag tror att det snart börjar bli dags att göra ett besök hos läkaren. Mina muskler i kroppen håller på att ge upp. Sakta, sakta, blir de tröttare och tröttare, de orkar mindre. Det blir inte någon mjölksyra, eller att det gör ont, utan de vill bara inte orka mer. Det jag gör, går saktare och tyngre. Vet inte vad det är som gör det. Jag har börjat träna, jag rör på mig mer än på ett bra tag, de borde bli starkare, orka mer. Det är lite läskigt att tappa kontrollen så pass, att känna att kroppen ger upp.

Samtidigt som jag vet att ett läkarbesök kan vara på sin plats, så är det läskigt. Tänk om det är någon form av muskelsjukdom? Jag skulle inte klara av det också! På allt det som redan är. Sedan är det väl också så, att det är bättre att kolla upp det i tid, än att gå och oroa sig för någonting som inte är. Det kan lika gärna vara någon form av brist på något ämne. Det behöver inte vara allvarligt. Men ändå så hamnar tankarna i att det är någonting att oroa sig över.

Några tankar? *nyfiken*

