När allt blir mörkt / Bara vara Jag

Kanske är det så, att det är jag som ser allting fel. På ett sätt önskar jag att så var fallet. Men egentligen så tror jag inte det. Jag tror att allt börjar rasa, sakta men säkert. Jag hinner inte med det jag önskar att jag skall göra. Jag hinner inte fundera på vad det är jag vill, och hur jag skall kunna uppnå det. Jag vet inte hur jag skall göra.

Jag har drömmar, i liten skala, men ändå några få drömmar som jag önskar en dag slår in. Där emot, vet jag inte alls hur jag skall nå dit, för det är så mycket som står i vägen för mig.

Jag vill

  • Utveckla min mediala sida
  • Få utbildning i Reiki healing
  • Bli utbildad mentalskötare
  • Få ordning på ekonomin
  • Komma mig själv närmare
  • Utvecklas till ett bättre jag
  • Få ha vänner igen
  • Känna att jag hör hemma någonstans
  • Få lyckas med någonting

Sen är det säkert väldigt mycket mer jag vill göra, som jag inte kommer på. Jag blir tröttare och tröttare, oavsett vad jag gör, och hur mycket jag sover. Det finns ingen tid till att göra det jag egentligen vill göra, som jag inte ens vet vad det är för något.

Jag har för många planer, som jag vill göra på en och samma gång.

Trots att jag vet att det inte fungerar så

Några tankar? *nyfiken*

