Host och harkel / Bara vara Jag

Ja, inte blir vi friskare inte. Vi blir fler och fler som hostar, harklar, snorar och kämpar med förkylningssymptom. Känner mig bättre, men är fortfarande väldigt trött.

Idag är två av tre barn hemma, och både jag och sambon. Jag mår väl ändå rätt bra, men sambon har ont osv.

Jag vill skriva, massor egentligen, men jag får ingenting ur mig. För jag vet inte vad det skall handla om. Hur jag skall formulera mig. Men det är lika dant med allt nu, jag vet inte vad jag skall göra här hemma heller, vad jag skall pyssla med, om jag skall rita, måla, virka, brodera, skriva, spela eller vad jag skall hitta på, jag kommer ingen vart med någonting, och jag tröttnar på en gång när jag sätter mig med något.

Måste komma på någonting nytt.

Några tankar? *nyfiken*

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.