Nattfasa /Bara vara Jag

Nu börjar den.. Natten.

I morgon fyller jag år, wow  vilken grej. Märks att jag inte ser fram emot det alls va? Nä.. Börjar bli osocial av min, inte minst på bloggen. Har hamnat i en torka och vet inte vart jag skall ta vägen. Det är inte bara här iofs, även på andra ställen jag är inne på. Skriver nästan inte till någon alls.

Just för tillfället vet jag inte vad jag skall göra, om jag skall sitta här, om jag skall lägga mig, eller om jag skall slå igång tv’n.. Känns som att det kommer att sluta med att jag går och lägger mig. Vilken fredagskväll..

Har en sambo som just nu, fast att han har gjort det i fem dagar, helst sitter vid datorn och spelar. Själv har jag inte ro till att göra någonting alls. Jag hatar nättter. Även om det är som skönast då, så finns det tid till att tänka på saker. Nattfasorna kommer fram.

Krypandes och krälandes..

Nä, det får nog ta och bli sängen, eller tv’n.. Titta på något enkelt som en inte behöver förstå något av.. Och hoppas på att det ändå blir en bra dag i morgon. Tar upp alla problem som har varit i veckan när helgen närmar sig sitt slut, eller om jag tar en paus i morgon ifrån allt som skall göras. Får helt enkelt se hur dagen kommer att läggas upp.

Kramar och god natt till er alla