Gråa hår och Wordfeud / Bara vara Jag

Jag kommer att bli gråhårig redan nu, så enkelt är det.  Detta med argumentationsanalysen kommer att gå åt helvete. Jag bara vet det. Jag har så svårt att se dessa små delar, och vad som är vad.. Det går bara inte in.

Kommer att få gå upp tidigt i morgon för att försöka bli klar med analysen av den.. Om det nu går..

Har börjat spela Wordfeud på mobilen.. Hela familjen spelar det..
Vi sitter på var sitt håll och spelar emot varandra. Snacka om att ha en trevlig familjekväll! två i Enköping och så några här i stockholmslän.. =p Plus att jag även spelar emot sambon. Han skall inte glömmas bort. Sociala som bara den  ;)

Inte för att jag är speciellt bra på det, men det var lite kul att spela emot familjen iaf, och känns lite närmare på något sätt.

I morgon bär det av till psyk igen. Skall träffa psykologen, fortsätta med SCID II. Om vi kommer så långt. Se vad hon har att säga denna gång. Jag skulle få veta hur det gick för mig på förra testet. Det skall bli riktigt intressant, för det är något jag faktiskt vill veta.

Skall försöka fortsätta här, se om jag kommer någon vart med argumentationsanalysen eller om det bara kommer att bli spelande av.. Upp tidigt blir det iaf.

4 reaktioner på ”Gråa hår och Wordfeud / Bara vara Jag

Några tankar? *nyfiken*

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.